Bu eğitim sisteminde her yol mübah bence şimdiye kadar her yıl dönem ödevimi başkasına yaptırdım hepte 100 aldım Anadolu Öğretmen lisesindeyim.Bu seneki ödevimide başkasına yaptırdım yine mutluyum.Böyle eğitimcilik olmaz öğretim zaten sıfırdı eğitimide sıfıra indirdiler.

Kimseyi dinleme bence yaptır birine uğraşma soru yazmakla filan.