Ota okul 2 demiydi 3 temiydi neydi , yıllık ödevimi ablamın arkadaşı yazmıştı ama süperdi yazısı..Hoca anlamıştı ve 2 vermişti

Bir öğretmen adayı olarak davranışını tasvip etmiyorum. Yıllık ödevde yazıya not verecek hocaya hoca demem ben.