Scrıptcı doğru söylüyo bence de, izin sorununu hostun ile halledebilirsin, bileşen kurulduysa hostuna tekrar izin ayarı çektir. ayrıca;
kullandığın panel ne??
misal hostunda plesk vs. varsa orada scipts and executables ayarını yaptın mı?
sen kontrol panelinden bu ayara bak, belki de hostun ayarladı, sen dll çalıştırma iznini açmadın. (plesk te , site genel ayarlar kısmında oluyo)
herşeye rağmen çözemezsen, scriptci arkadaştan rica et, bileşen kullanmadan upload yapan bi kod eklesin. (tabi yapmak zorunda deil, sen scripti öyle almaya anlaştıysan)
keşke baştan tam sorsaydın script ne gerektiriyo diyo.
neyse kolay gelsin bakalım.