Gerçekten haklısın Ferhat

Ama geçen günkü o teröriste küfür etmek hepimizin hakkıydı. Nitekim forumdan onlarca kişi kendini savundu diye banlandı bende dahil. Herkesin bir görüşü var. Ve herkes kendi düşüncelerine saygı gösterilmesini ister. Saygı göstermeyenlerede vermesi gereken tepkiler vardır. Bunları vermezse kendinden şüphe etmelidir.