bu ülkede herkezin bir siyasi görüşürü var arkadaşlar herkez kendi görüşünü savunur hiç kimseyi hiç kimsenin ne kadar doğru konuşsada görüşünden döndürebileceğini sanmıyorum hele bu yaştan sonra hiç sanmıyorum

bu konuyu neden açtım 1 saat önce kadar hesabımın şifresi tahmin edilerek girilmiş olunup adıma yazılan mesajlar aldığım tepkiler vs. gibi olaylar hatta bir kişi banlanmış ama benim yüzümden olduğunu düşünmüyorum bir başkasına verdiği küfürlü -rep'ten dolayı sanırım bununda benimle alakası yok...

asıl açıklamak istediğim milletce takipçi olmayışımızdır adıma açılan konular görenler bilir hangi yönde olduğunu ve benim avatarıma bakın arkadaşlar eğer ben açılan konuları savunan bir insan olsam saygı duyduğum insanın anısına neden avatarıma resmini koyayım birşeyi yapmadan önce lütfen kafanızı bir sağa bir sola çevirin kimseyi kırmanın anlamı yok

ayrıca herkezin görüşüne saygılı olmak diye birşey var ben kendi görüşümü savunurum karşı taraf beni ilgilendirmez eğerki karşı taraftan benim görüşüme taciz gelirse onurumu grurumu kırıcak tek kelime gelirse o zaman savaşırım gerekirse küfür ederim yada yapabildiğimi yaparım sizden tek ricam lütfen insanlara tepki gösterirken veya tepkinizi belli edicekseniz ilk başta o insanı tanıyın şurda yazılan 2-3 satırdan dolayı sövüp vb. olaylar yapmanın bir anlamı yok sadece sağa sola bakarak kimin görüşünün ne olduğunu anlayabilirsiniz siyaset mekanı burası değil siyaset mekanı internet değil siyaseti bu kadar çok seviyor dava adamıyım diyorsanız zaten gecenin bu saati burda işiniz yok Allaha şükür bugune kadar kimseyi dolandırmadım ülkem içinde gözümü kırpmadan canımı verecek kadar cesaretim var bu gece geçen olaylardan dolayıda adıma yazan kişi adına özür dilerim size tek diyeceğim Sağcısı solcusu bu ülke bizim bir birinizi yiyeceğinize neler yapabilirim diye düşünün...

herkeze hayırlı sabahlar...