MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yani başım ağrır ? biraz açarsanız mevzuyu arkadaşlar ..
Newyork dünyanın metropol kentti hem çok kalabalıktır hem de çok pahalıdır uzun lafın kısası tatil yapılacak bir yer hiç değildir.