Merhaba arkadaşlar elimde birkaçtane .js dosya var notepad te yada dreamweaver da açınca çok karışık kodlar çıkıyıyor. bunları düzenli bir şekilde nasıl açabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim
Saygılarımla...