frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke başlığı dogru girseydin ancak -rep lik durum yok
öyle ama gelene bakıyorum - rep veriyor keşke başlıgı diye birşey yok r10 ile alakalıydı hata veriyordu çalısma vardı sanırım kişilerde bunu bana yansıttı 80 rep olarak .....