deepnees adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok doğru yaptım..
txt dosyası olarak kaydetmedim.
birde birşeyi değiştirirmi bilmiyorum scriptim asp..
asp olduğunua göre sunucun windows. .htaccess windows'da çalışmaz.