Arkadaşlar,
GoDaddy, JMail ya da ASPEmail gibi yaygın bileşenlerin aksine CDONTS gibi resmen çağ dışı kalmış bir e-posta bileşenini kullandırma mecburiyeti sunuyor ve bundan başka hiçbir e-posta bileşeni kuramıyoruz. Üstelik CDONTS'u kullanırken de form action'ını sadece www.siteadresi.com/_gdForm/webformmailer.asp adresine ayarlamamıza izin veriyor, yani diyelim ki içinde CDONTS kodlarının olduğu bir dosyamız var, bunu kullanmak istiyoruz; ama böyle durumda çalışmıyor. İllâ ki action'ın bu dosyaya ayarlı olması lazım. Üstelik, _gdForm dizinine FTP'den vs. hiçbir yerden erişemiyoruz, dolayısıyla dosyanın içindeki kodları değiştiremiyoruz. Yani son derece saçma bir uygulama.
Soruma gelince... Sitemdeki yazılar altındaki yorumlara yenisi eklenince, eğer daha önce yorum yazan kullanıcılar yorumlarda uyarıyı aktif ettiyse, panelden yeni yorumu onayladığım zaman ilgili kullanıcıya uyarı mesaj gidiyor. Bunu da kontrol panelimin dizini altında yer alan dosyadan yapıyorum, yani e-posta gönderme ile ilgili kodlarım burada yer alıyor. Durum böyle olunca yeni yorum uyarı sistemim çalışmıyor. GoDaddy ile defalarca irtibata geçtim, ama Nuh diyorlar peygamber demiyorlar. "Sadece bu şekilde kullanabilirsiniz, tek yok bu." cevabını veriyorlar.
Bu konuda elim koum bağlandı. Nasıl bir çözüm geliştirebilirim? Yeni yorumlardan haberdar et kısmını çıkarmak da istemiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim...