Konu
aasd
29-03-2009, 13:35:47
#14
Gencsta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sırf rep için konu açıyorsan açma kardeşim...
Konudan çok rep muhabbeti yapmışsın. Hem konu yanlış bilgi içeriyor...