Konu
RasimweP bakın ve kopun :)
29-03-2009, 12:39:21
#77
hrngndz
Sitede bulunan cep numarasını arayıp görüşme kaydını buraya koyayımmı ? İyi bir telefon şakası gider bu adama. Tasarım yaptıracağım. Konu bu..