Walla böyle bir sistem hiç duymadım.
Sen sadece domaini veriyorsun adamlar sistem kuruyor sanal pos kuruyor sen de komisyonunu alıyorsun?
Böyle bir sistem varsa ben bütün günümü yeni sanal mağazalar kurarak harcayayım.
Yoksa salak mıyım ben bankaya ayrı, servera ayrı, yazılıma ayrı, reklama ayrı, işletmeye ayrı, maliyeye ayrı para ödeyeyim?
Ne kadarda ön yargılı konuşmuşsun hayretle okudum yazdıklarını, kimse heybesinden vermiyor onları, sen onlara satış yapıyorsun komisyonunu alıyorsun vergisi cartı curtu önceden hesaplanmış paketler bunlar.
dediğiniz şekilde bir sistem yok.. varsa banada soyleyın.
var metroelektroniğin böyle bir hizmeti var arkadaşım kurmuştu ama sitesinin tanıtımını yapamadığı için kapatmak zorunda kalmıştı açık olsa idi onu örnek verirdim, benim konuyu açma amacımda bu şekilde ve daha avantajlı firmalar bilenler vardır aramızda bizlerle paylaşırlar diyeydi...
Bakın demekki varmış böyle sistemler, ön yargılı ve imkansız gibi bakıyorsunuz her olaya (:
Teşekkürler : McCOY35