Konu
RasimweP bakın ve kopun :)
29-03-2009, 02:57:56
#74
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Türkçe'yi doğru düzgün kullansaydı tebrik ederdim yaptığı çalışmadan ötürü gayretinden ötürü. Malesef bu arkadaş chat dilindende uzak...