Walla böyle bir sistem hiç duymadım.
Sen sadece domaini veriyorsun adamlar sistem kuruyor sanal pos kuruyor sen de komisyonunu alıyorsun?
Böyle bir sistem varsa ben bütün günümü yeni sanal mağazalar kurarak harcayayım.
Yoksa salak mıyım ben bankaya ayrı, servera ayrı, yazılıma ayrı, reklama ayrı, işletmeye ayrı, maliyeye ayrı para ödeyeyim?
dediğiniz şekilde bir sistem yok.. varsa banada soyleyın.
İzmirde olanlar bilir tekmar vardır eski çalıştığım yerdeyken bize bir teklif gelmişti aylık 75 liraya
Tekmarshop bilgisayar,bilgisayar fiyatları,bilgisayar parçaları,dizüstü bilgisayar ürünleri bu senin domainin üstünde çalııyordu sen normal karın neyse onu kazanarak devam ediyordun araştırılmasında fayda var ben bile tek başıma almayı düşünmüştüm işten çıkartılınca kaldı