merhaba;
Arkadaşlar uzun zamandır e-ticaret sektörüne yönelmeyi düşünüyordum, taki elime çok güzel bir domain geçene kadar domainin elime geçmesi ile bu isteğim hız ve heves kazandı, ufak çaplı biraz araştırma yaptım ama sizlerinde görüşlerini almak istiyorum, şöyle bir sistemden bahsediliyor, bazı büyük firmalar domaininizi onlara yönledirmeniz halinde sistemi kurup domaine işliyorlar, tüm ürünler otomatik eklenip otomatik güncelleniyor, sanal poslarına kadar kuruluyor size işletme hakkı tanınıyor ve bu işlem için küçük bir ücret talep ediyorlar yıllık sabit ücretle, ve sitede yapılan satışlarda elinizi değdirmeden sadece komisyonunuzu alıyorsunuz ürün sipariş edenin adresine bu büyük firma tarafından yollanıyor ve destek veriliyor. demem şu arkadaşlar ne gibi çözümler önerirsiniz bana bu anlattığım olayı sunan bildiğiniz başka firmalar varmı ilk etapta böyle yola başlamak sanırım daha az riskli olacak... Görüşlerinize ihtiyacım var esirgemezseniz sevinirim (:
Walla böyle bir sistem hiç duymadım.
Sen sadece domaini veriyorsun adamlar sistem kuruyor sanal pos kuruyor sen de komisyonunu alıyorsun?
Böyle bir sistem varsa ben bütün günümü yeni sanal mağazalar kurarak harcayayım.
Yoksa salak mıyım ben bankaya ayrı, servera ayrı, yazılıma ayrı, reklama ayrı, işletmeye ayrı, maliyeye ayrı para ödeyeyim?