ch3lo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde istediğim bu hatta ben verdiği ucreti geri bile verecilirim ama böle çıngar çıkarmasına gerek yok.egerki ödemeyi yapmasam o zman istediği yere konuyu açsın
Aynı duruma düşseydiniz sizde belki aldatılma duygusuyla aynı şekilde davranabilirdiniz. Şu anda iletişim sağlandığına göre konuşarak olayı tatlıya bağlayabilirsiniz. Mutlaka aksaklıklar olabilir iki tarafında anlayışlı olması işi tatlıya bağlayan en önemli etken olacaktır.