bladexxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banlanma olsa neden bloggerde besleme sistemini kursunki?besleyeceksin ki büyüyecek
Biri Banlanmış mı?Veya Banlanmamış Biri Var mı Arkadaslar?