o zaman iki hesap açıp birini premier digerini bireysel yapmak gayet mantıklı değil mi ? bu şekilde 2 hesap açınca herhalde sorun olmaz ? birde hesabı alçaltma yani downgrade nasıl yapılıyor? dün bir türlü premier den bireysele geçemedim yeni account almak zorunda kaldım.