arkadaşlar öncelikler sorduğum soruyu değerlendirdiğiniz için teşekkür ederim.Kodlamam ne %100 mükkemmel nede sağ elimle sol elimi tutacak kadar dolambaçlı.Sorduğum soruya genellikle kendin yap demişsiniz hepinize verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.