mail adresimi acamamın sebebi şifremin çalınması. r10 dan bana kaç kere mesaj attınızda cvp vermedim.link alırken sabit telefon istedinizde vermedimmi lütfen cvp verin.böyle yargılanığınız için ben sizden şikayetciyim