ben de boyle bır tecrube yasamıstım ama parayı kabul etmeden premıere gecmıstım o zaman daha az bı kesıntı olmustu sanırım sonra premıere gecınce normal transferlerden ucret kestıgını gorunce downgrade account yaptım. eğer kredı kartıyla odeme çok alacaksanız tabıkı premıer hesap daha yararlı fakat premıer hesapta normal transferlerden de ucret alınıyor ote yandan normal hesapta yıl ıcınde en fazla 5 tane kredı kartından transfer alabılıyorsunuz.