AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SİZDE .TK Lİ DOMAİN KARŞILIĞI YAPTIRIYORSUNUZ ! ayıp denen birşey var burda rolexy arkadaşımıza laf ediyorsun bir de kendin bunu yapıyorsun.

https://www.r10.net/editorluk-post-is...li-domain.html

bu konuda sana benden kocaman bir kapak olsun !
Madem herkes akıllı bizmi keriz olucaz ?