Çok güzel olmuş anil başarılar.
Ancak önerilerim olcak Su Menü.jpg de yarısı farklı ya orası pek hoşuma gitmedi ikincisi Görsel Onay Kodunu Daha Ufak Bişeler

Örnegim Bunun Gibi
Onun Dışında Tasarımın Çok Güzel Başarılar.
Onay kodunu değiştirdim, yalnız tam olarak neresi hoşuna gitmedi anlamadım?
sağolasın üye oldum Site İçin Teşekkürler anil...
Ben teşekkür ederim, bol kazançlar