Larenuff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel olmuş anil başarılar.
Ancak önerilerim olcak Su Menü.jpg de yarısı farklı ya orası pek hoşuma gitmedi ikincisi Görsel Onay Kodunu Daha Ufak Bişeler Örnegim Bunun Gibi
Onun Dışında Tasarımın Çok Güzel Başarılar.
Onay kodunu değiştirdim, yalnız tam olarak neresi hoşuna gitmedi anlamadım?

ByLeYFeaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolasın üye oldum Site İçin Teşekkürler anil...
Ben teşekkür ederim, bol kazançlar