ZooMaKaLovE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk günler bende deli oluyordum ama 2 yıl geçince aradan umut kesildi artık kabusum olmuyor
paramı oradan kurtarabilene yarısı bahşiş olarak verilecektir kendisine hehe
Bak dediklerimi yap alırsın.
Google a durumu açıkca bildiren bir mail at yılma, sonra onlar sana, senin adına olan bir fatura(adres gözükecek şekilde) yada banka extresi resmi isticekler. Resmini çekip yollucaksın onlara. Onlarda pini otomatik olarak kaldırıp, banka hesabı girmeni isticekler sonra paranı alcaklar. Bir 400 dolar işimi görür gerisi sana kalsın.