kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır anlaşılmadı. Grikare zaten önceki sayfalarda gereken açıklamayı yapmıştı.
Peki, açıklamayı göremedim de onun için yazdım. Rahatsızlık için kusura bakmayın.

Hayırlısı olur insallah hem sizin hem de Kenan bey için.