Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba,
aşağıda link'i verilen konu sizin konunuz 1000 kişiye sponsor oluyoruz başlıklı konunuz. 1 kişinin sponsorluğunda aksaklıklar olmuş, sizin tarafınızdan yada müşteri tarafından bu önemli değil, 1 müşteri ile uğraşmak nerede, 1000 müşteri ile uğüraşmak nerede, yanlış anlamayınız sizi yargıladığım yada suçladığım falan yok kesinlikle, sadece olaya yüzeysel değil biraz daha derininden bakmak gerektiğini dile getirmeye çalışıyorum.
https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...z-hosting.html
Saygılar.
Bakınız Eğer Sponsorlukta Herhangi Bir Sorun Olmuşsa Benim ve Firmdaki Elemanlarımın Herhangi Bir Bilgisi Yok. Eğer Şuan Konuştuğumuz Konudaki Kişiden Bahsediyorsanız Ben Buradaki Arkadaş R10'a Şikayet Ettiği Halde Yardımcı Olmaya Çalıştım. Kendisinin Sert Konuşmalarından Dolayı Sınırı Aştığı İçin İlgilenmedim ve Hizmetini Komple Durdurum. Diğer Konuda Eğer Bir Şikayet veya Sorun Varsa Gelsin Sitenin Ticket Bölümünden veya MSN'den Sorununu Bizlere Ulaştırabilir. Eğer Çözülmüyorsa Gelsin Yazsın Buraya. Ben Nerden Bilebilirim Kimin Bizimle Ne Sorunu Var Kim Nereye Ne Yazmış Hakkımızda. İlk Önce Bilgilendirilmemiz Lazım Değil Mi Sizce? Hiç Bir Ayrıntı Bizim Elimize Ulaşmadan Bir Yere Benim Sponsorluğumda Sorun Çıktı Diye Yazılıyorsa O Kişinin Hiç Bir Sorunu Yoktur Sadece Karalamak Maksadı İle Yazdığı Kanaatindeyim. Ayrıca Şunuda Eklemek İsterim. 1 Kişi Nerede 1000 Kişi Nerede Sözünüze Cevap Vermek İstiyorum Eğer 1 Kişi İçin Yapacaksak Bu İşi Hiç Yapmayalım. 1000 Müşteri Kapasitesine Geldiğimizde Bu İşi Bırakmak Mı Gerekiyor Yanlış Bir Tabir Oldu Bence.