tayyipe oy veren eller kırılsın.Türkiye'yi çok kötü günler bekliyor.3-4 ay sonra ekmek alacak paranız kalmayınca bu mesajımı hatırlarsınız inşallah.Adam o kadar kurnazki ben kurtlar vadisi beklerken ne cıkıyor ya yazıklar olsun bu kadarda olmaz.