Konu
Ve Sonuna 1. Sayfadayım :D
26-03-2009, 20:54:52
#4
impossible03
Herkez 1. yim diye konu açarsa forumun halini düşünemiyorum. Sen 1. olmayı bırakta nasıl yükseldin onu anlatta herkeze faydan dokunsun.