Yaklaşık 7 ay kadar önce aldığım HP P2014 yazıcımı, kullanmadığım için satmak istiyorum.
Sıfırdan bir farkı olmamakla beraber sadece demo toneri kullanılmıştır.
Piyasada 0'ları 450 ile 550 arasında değişmektedir.
Benim de işime yaramadığı için aldığım bu fiyattan veriyorum.
Ürünün resmini isteyen arkadaşlar için çekerim ama internette bulacağınız resimlerden bir farkı olmayacaktır.
İlgilenen arkadaşlar PM ya da MSN yoluyla iletişime geçebilir.