Talepleri pm ile atın demişsiniz ancak herkes öyle yaparsa konu çok altlara iner ya da flood yapmak zorunda kalıp banlanabilirsiniz o yüzden talebimi buradan yazıyorum.

Msn+Mail samet@galatasaray.org veya .com 'u da olabilir olur mu