Konu
TARAFTARLARA e-MAİL ve MSN
26-03-2009, 15:05:09
#2
LincolnSamet
Talepleri pm ile atın demişsiniz ancak herkes öyle yaparsa konu çok altlara iner ya da flood yapmak zorunda kalıp banlanabilirsiniz o yüzden talebimi buradan yazıyorum.
Msn+Mail
samet@galatasaray.org
veya .com 'u da olabilir olur mu