Bağkurda ilk 6 ay hiç bir masrafını karşılamıyor diye biliyorum. Muayeneyi de ücretli oluyorsun ilaçların da tamamını ödüyorsun 6 ay dolunca muayene ücretsiz ilaçların da %20si ödenecek. Saçma geliyor 6 ay gibi uzun bir süre ama halam muhasebeci ondan öğrendim tabi her gün değişen yönetmelikler yine değiştiyse bilemem.