coreduo yerine Pentium D olsa tam uyacakmış

65w yakıp 2mb ön bellekli ve 2x 2.5 ghz hızında olan bu işlemcinin amd x2 5200+ dan daha iyi olduğunu düşünüyorum. fiyatlar da gayet uygun.