muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava verildi diye bence herşeye katlanılacak anlamına gelmemeli..sponsorlar bunu iyice anlamalı..10gb trafik benim sunucum kaldırmıyor diyen bir firma o sunucuyla mario kurup oynasın..
ayrıca kişisel konuşmalarımıza bana hakaret edildi.destek konusuda kötü..para verip alınacak bir yer değil

izmirli arkadaşımız,Merhaba

öncelikle geçmiş olsun sıkıntı yapmayınız sizin için yapabileceğimiz bir şey varsa üye olmanız yeterlidir.

İyi akşamlar

msn@egedatacenter.net