bedava verildi diye bence herşeye katlanılacak anlamına gelmemeli..sponsorlar bunu iyice anlamalı..10gb trafik benim sunucum kaldırmıyor diyen bir firma o sunucuyla mario kurup oynasın..

ayrıca kişisel konuşmalarımıza bana hakaret edildi.destek konusuda kötü..para verip alınacak bir yer değil