Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahatlıkla çalışabilecek bir kişidir

Hayırlı satışlar !
tesekkürler

ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontrol paneli imkanı sağlıyormusunuz acaba? Reboot , RDNS Trafik vs. işlerimizi halletmek için?
Kontrol Paneli yok Malesef

hostingsiteniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Satışlar Dilerim.Makinalar Gayet Güzel.

Bu Arada Intel Nehalem - i7 Kullanan Var Mi acaba? varsa İzlenimlerini Almak İstiyorum
tesekkür ederim.