Rahatlıkla çalışabilecek bir kişidir
Hayırlı satışlar !
tesekkürler
Kontrol paneli imkanı sağlıyormusunuz acaba? Reboot , RDNS Trafik vs. işlerimizi halletmek için?
Kontrol Paneli yok Malesef
Hayırlı Satışlar Dilerim.Makinalar Gayet Güzel.
Bu Arada Intel Nehalem - i7 Kullanan Var Mi acaba? varsa İzlenimlerini Almak İstiyorum
tesekkür ederim.