Slm
Reklam değil şu ilana bir bakın ;
Bilgi İşlem Elemanı • Isodoor Otomatik Kapı Sistemleri • Kariyer ve İnsan Kaynakları • cvZip.com

Bilgi işlem departmanında görevlendirilmek üzere 
programlama dillerinden asp.dat-asp-xhtml-xml-php-access-photoshop-craldrow-word-exel bilen internet konusunda deneyimli program yazabilen görsel grafik tasarım yapabilen b sınıfı ehliyeti olan personel alınacaktır.ilgilenenlerin şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
Gerçekten bu ilanları görünce üzülüyorum sadece Türkiye'De verilir bu ilanlar sanırım.
Accessi , Photoshopu , Corel Draw ( onların deyimiyle drow) , Word ,Excel (onların deyimiyle exel ) programlama dilleri kategorisine koymuşlar ya koptum.

Rezillik ya vallahi sen birbiriyle alakası olmayan şeyleri tek bir kişide arıyorsun vericeğin maaşta 3 kuruş birşey olucak.O yazdıklarının hepsine hakim bir insan senin firmanın 500 km yakınından geçermi sanıyorsun

Valla bıktım bu ne aradığını bilmeyen firmalardan.