Katiyen katılıyorum kiralama olayından proje odaklı çalışmaya yöneldim. Daha sağlıklı olacak bu formül. Benim yatırım gücüm olmadığından dolayı böyle bir düşüncem olmuştur. Görüşmeler sonrasında zannedersem belirli düzeylerde ortaklıkta kalınılacak gibi gözüküyor bu gün bir görüşmem var bakalım hayırlı olur inşallah.