musa_mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkdaşım orada 2 tane reklam var 3tane diyor tıklıyorum geri sayıyor hata mesajı done X yapıyor nedenni bilmiyorum onu sormak isitoyum
yaw sende ancak eleştiriyorsun