Arkadaşlar 2 kişiyle iş yaptım, sadece bir kampanyaydı.
Piyasayı bozmak istemiyorum. Teşekkür ederim ilginiz için.

Bir kaç işim var şu anda onlarıda teslim edeyim farklı bir fiyata tekrar post işi yapacağım.