Lord_Voldermort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öylede hacım 0.01 dolar için zamanımı boşa harcadığımda kendimi eşşek yerinde hissediyorum
Evet ilk başlarda öyle bir his oluyor ama biraz ref toplayınca yatırım falan yapınca iyi paralar kazanılıyor.