chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon hocam yanlış anladıysam. Wp admin panelde dışa aktar (export) diye bir kısım yok mu?

panel diye bişey yok olsa kendim de alırım zaten . plesk olsa . ama helm panel . db acma var . ama db yedek almak diye bişey yok