Evet ben de aynı fikirdeyim. Kaliteli sitelerin bu durumdan olumsuz etkileneceği kanısındayım. Ama yine de görmek lazım, umarım emek sarfeden ile sarfetmeyeni aynı kefeye koymayan bir uygulama olur.