Ben buraya Sadece sanxbox'dan cıktıgımı söyledım.nasılmı yada gelın anlatayım veyahut başka bırsey demedım.zaten arkadaşların ıstegıne göre yaptıklarımı anlatıcakdım sızın emır vererek söylemınz birşeyı ıfade etmez.Yardım edelım derken sızın gıbı ınsanların gözune batıyoruz sanırım.
Sen nesin ki gözüme batacaksın

Ayrıca senin 4 günde sandboxtan çıktığına
inanmıyorum.
Belki sandbox un kavramını bilmiyor olabilirsin iyi araştır.
Ve emir falan yok ortada sen açık açık tebrik için konu açmışsın.