Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin gibi böyle gurur yapanlardan zaten gelişemiyoruz.
Madem çıkmışsın söylemiyeceksin , buraya neden konu açıyorsun.
Bizden tebrik bekliyorsan açık açık konuya yaz açıklamıyacağım sadece kutlayın yaz.
Yazık..
Ben buraya Sadece sanxbox'dan cıktıgımı söyledım.nasılmı yada gelın anlatayım veyahut başka bırsey demedım.zaten arkadaşların ıstegıne göre yaptıklarımı anlatıcakdım sızın emır vererek söylemınz birşeyı ıfade etmez.Yardım edelım derken sızın gıbı ınsanların gözune batıyoruz sanırım.