arkadaşlar arkadaş dolandırıcıdır.. sakın kanmayın..

üst mesajdaki yazımı yazdıgım zamanda engellediği msn den tekrar açıp ben sizi engellemedi falan filan şeklinde geğik yapmıştı..

neyse post attım. baktım ödeme yapmıcak gibi itrade ver dedim https://www.r10.net/itrader.php?u=31508 bu kullanıcı ile bana itrade verdi... İncelerseniz de kendi kendine itrade de veriyor.. böyle sahtekarlara kanmayın..

arkadaş dolandırıcıdır kanmayın boşuna..