ammada taktınız bu rep olayına.sosyal bölümüne yazdığım 2 mesajdan birine -rep alan biri olarka söylüyorum(ki bunlar neler neler içeriyor ama sosyal bölümü kısmen düşünceye açık saygı duyarım verenlere.). çok anlamsız hareketler bunlar.profilinizdeki 2-3 sayıyamı takıyorsunuz illa takıyorsanız yardım edin 3 -rep alacağınıza 1 +rep alın kurtulun.rep ile yatıp rep ile kalkar oldunuz.