Yaklaşık altı ay önce bir yıllık bir adet hosting almışım. Ama hiç kullanmamışım. Gecen gün mail attım bu hosting'i o domainden çıkartında başka bir domainde kullanayım diye. Kabul ettiler
Sonra tickete yeni kullanacagım domaini yazdım. Şimdi hosting paketi yıllık 20 $ benim 6 ay sürem var. ve benden alanadı değişikliği için 10 $ talep ediyorlar Ben bu 10 doları verecekmişim alanadım değiştirilecekmiş. Altı ay sonra uzatacakmışım yeniden...

Hala isimtescili savunanlar birkez daha düşünün

neyseki bir kaç domainim kaldı sadece orada hepsini çektim yavas yavas.

Konu domain konusu degil ama isimtescil olduğu için buraya açtım.