Slm

bi sorum var şimdi pin geldigi zaman,Alacaklı kişinin imzasını mutlaka istiyorlarmı ? Eger geldiginde evde yoksak gerimi götürülüyor.Örnegin posta kodumuz 35510 ise bu posta kodunun baglı oldugu PTT yemi geliyor ?..Biraz bilgi alabilirmiyim.