Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi yuh diyorum ya nasıl dayanıyorsun ben olsam sinirden çatlayıp siteyi kapatırdım birşeyler yapardım
Ama yinede şükür etmek lazım
kontör reklamları koyup milletin hırsızlık yapmasına aracı olacağıma, günah kazanacağıma , adsense koyuyorum. olsun yinede şükür ne yapalım...