Abi yuh diyorum ya nasıl dayanıyorsun ben olsam sinirden çatlayıp siteyi kapatırdım birşeyler yapardım
Ama yinede şükür etmek lazım
kontör reklamları koyup milletin hırsızlık yapmasına aracı olacağıma, günah kazanacağıma , adsense koyuyorum. olsun yinede şükür ne yapalım...